В САЩ икономическата криза кара търговците да прилагат все по-агресивни средства във войната за клиенти. Най-новото оръжие на  някои супермаркети е антибиотик без пари.

В САЩ икономическата криза кара търговците да прилагат все по-агресивни средства във войната за клиенти. Най-новото оръжие на  някои супермаркети е антибиотик без пари.

Веригата Джайънт Фуд например до 21 март  предлага няколко популярни антибиотици само срещу рецепта. Още преди две години Уолмарт включи лекарствата в битката с конкуренцията, като започна да продава около 300 генерични препарата само срещу 4 долара. Сега за първи път обаче няма и символична цена. Новата тактика се базира на принципа - влезе ли за едно, клиентът ще вземе и друго.  В САЩ фармацевтичните щандове осигуряват десет процента от печалбата на магазините за хранителни стоки, а сондажите показват, че напоследък най-малко един на четирима американци се е лишил от предписано лекарство, за да спести пари.