Йоана Буковска се готви за „Променяне” в Нов театър НДК. Бенедикт Къмбърбач изгрява в eкранна Брекзит история. С "Игра на криеница" Софийската филхармония открива новата музикална година. “Близката чужденка” в историята на българското изкуство - Лика Янко.

Йоана Буковска се готви за премиерата на „Променяне” в Нов театър НДК - първия си моноспектакъл, драматизация по книгата на Лив Улман – „Промяна”. Спектакълът излиза точно 18 години след премиерата на емблематичната постановкана театър 199 -“Есенна соната” по Бергман, в която Буковска дебютира като професионална актриса. За ролята на Хелена получава и номинация „Аскеер “ за поддържаща роля. Темата на драматизацията в „Променяне“– дело на самата Йоана - е именно Актрисата.
Бенедикт Къмбърбач изгрява в eкранна Брекзит история. Нашумелият актьор влиза в образа на Доминик Къмингс.
¤ Къмингс е ръководител на кампанията за излизане от Евросъюза, а Къмбърбъч е твърдо за оставане в евросемейството. "Приех предизвикателството да се превъплътя в някого, който е много по-различен от мен в много отношения. Беше ми интересно да погледна на света през неговите очи", казва актьорът, когото ще видим в „Брекзит – нецивилизованата война”-
С Игра на криеница Софийската филхармония открива новата музикална година. Музиката на Щраус открива програмата в зала България. Die Blindekuh ще прозвуче под палката на маестро Дарио Салви, а солисти са млади оперни дарования от Виена.
“Близката чужденка” в историята на българското изкуство - Лика Янко – с непознати живописни и житейски детайли.
С изложбата „Близката чужденка” галерия „Васка Емануилова” отваря различни страници за познатата и едновременно с това далечна Лика Янко. Казват, че тя присъства и отсъства през годините – още първата й изложба през 67-ма е свалена, следват дълги години, в които изуството й не е допуснато до официалните зали – заради различия с директивите.