В рамките на предстоящите летни месеци „Топлофикация София” ЕАД ще обследва топлопреносната мрежа в столицата и ще извърши необходимите рехабилитационни и строително-монтажни дейности. Освен обследването на топлопреносната мрежа от 20 до 29 август 2018г. ще бъде спряна изцяло работата на ТЕЦ „София“. В рамките на този период ще бъде извършен преглед на съоръженията в топлоизточника, както и при необходимост ремонт на отделни модули. Без топла вода по това време ще останат клиентите от Централна градска част.

София

Ще бъдат засегнати потребителите, които живеят в карето между: ул. „История Славянобългарска“, бул. „Данаил Николаев“, ул. „Проф. Милко Бичев“, бул. „Евлоги и Христо Георгиеви“, бул. „Фритьоф Нансен“, бул. „Патриарх Евтимий“, както и булевардите „Прага“, „Пенчо Славейков“, „Ген. Тотлебен“, ул. „Йоаким Кърчовски“, ул. „Дамян Груев“, района на Руски паметник, Зона Б5, Зона Б17, 18 И 19, ул. „Опълченска“, бул. „Княгиня Мария Луиза“, района на Сточна гара, ж.к. „Банишора“, ж.к. „Света Троица“ и ж.к. „Фондови жилища“.

„Топлофикация“ стартира изпълнението на утвърдената от Столичния общински съвет ремонтна и инвестиционна програма за 2018 година. През летните месеци ще се обследва топлопреносната мрежа, ще се извършват рехабилитационни и строително-монтажни дейности. Ще бъде реконструирана топлопреносната мрежа по улиците „Граф Игнатиев“ и „6-ти септември“.

В рамките на предстоящите летни месеци компанията ще обследва топлопреносната мрежа в столицата и ще извърши необходимите рехабилитационни и строително-монтажни дейности, отбелязват от дружеството. Целта е да се подобри оперативната сигурност на системата и да бъде гарантирано качественото и надеждно топлоподаване за клиентите през отоплителния сезон.

Топлопроводите в София са изградени основно през 70-80 години на миналия век, така че е необходимо да бъде извършван регулярен мониторинг на съоръженията и рехабилитация на онези участъци от мрежата, при които се наблюдава повишена аварийност, припомнят от дружеството.

Информацията за сроковете на спиране на топлата вода и засегнатите квартали е публикувана в сайта на дружеството – www.toplo.bg и във Фейсбук - www.facebook.com/www.toplo.bg. Повече подробности клиентите могат да получат и на информационния телефон в Кол центъра на компанията – 0 700 11 111.

За времето на ремонтите на клиентите няма да бъдат начислявани сметки за топла вода и това ще бъде отразено на отделен ред в месечните съобщения.