
"Трансформация с такава бързина трудно може да се управлява, тъй като за десет години ще трябва да се съкратят близо една трета от работните места в производството или 100 000 позиции", посочи Херберт Дис пред в. "Зюддойче цайтунг" във връзка с решението за намаляване на емисиите между 30 и 40%.
Във вторник страните от ЕС постигнаха споразумение за понижаване с 35 на сто на емисиите от СО2 на новите коли през 2030 г.
Ръководителят на най-голямата европейска автомобилна група отново изтъкна предупреждението, отправено от най-голямото автомобилно лоби, Асоциацията на германската автомобилна промишленост, която определи европейското споразумение като "нереалистично" и "опасно за заетостта".
В Германия започна мегаделото срещу "Фолксваген"
В Германия започна първият съдебен процес срещу автомобилния концерн "Фолксваген" след скандала с емисиите на дизеловите коли. Делото може да има дълг...