Интерактивни реклами, виртуални концертни зали и холограми - това са само малка част от свръхтехнологиите, които правят своя дебют на тазгодишното издаение на токийското изложение "Контент". Специализираното експо е едно от най-престижните за производство, дистрибуция и реклама на съдържание. Всяка година то привлича десетки хиляди посетители.

Вижте подробностите от Димитър Баларев.

Заемете позиции! На старта! Давай! Триизмерен бегач посреща на входа посетителите на изложението на последно поколение технологии в Токио. Копресионните графики на холограмите са разработени до такава степен, че правят образите почти реални.

Седем специализирани сектора на изложението представят най-новите разработки в технологичния сектор.

Кенжи Кавада - мениджър на технологична компания: Холограмите имат не малко приложения в търговията. Например могат да се ползват вкъщи за интернет пазаруване. Докато разглеждат артикулите, потребителите могат да ги видят в по-големи детайли.

Друга технологична компания показва своя дисплей, който позволява да бъдат прожектирани картини чрез светлини лъчи минаващи през почти невидим дим. Според производителите, това е един от най-стабилните въздушни екрани.

Джун Табата - посетител: Наистина съм изненадан. Не съм подозирал, че подобна технология съществува, докато не дойдох.

Третата част от експото представя всичко свързано с виртуалната реалност. Подиумът, на който японската танцьорка представя традиционни танци, е осветен с безбройно много лед светлини. Представлението може да се бъде наблюдава и от разстояние с помощта на очила за виртуална реалност.