НОВИНИ

Кейти Пери с оригинална реклама на най-новия си сингъл

Поп певицата Кейти Пери организира търсене на „съкровище“ в няколко градове по света, като маркетингов трик за представяне на най-новия си сингъл през февруари.

bnt avatar logo
от БГНЕС
12:57, 06.04.2017
Чете се за: 00:37 мин.
Още
кейти пери оригинална реклама новия сингъл

Най-следваната личност в Туитър, с 95,7 милиона последователи, Пери пусна в социалната мрежа множество съобщения, представляващи следи към намирането на „съкровището“. След това тя публикува карта с 26 различни градове по света, главно в Северна Америка и Западна Европа, където са поставени закачените за вериги диско топки, намек за заглавието на новата ѝ песен "Chained to the Rythm".

Пери прикани всички желаещи да открият тези диско топки, в които могат да се включат слушалки и да се слуша новия ѝ сингъл. Стотици нейни фенове се втурнаха да ги издирват, следвайки инструкциите и публикуваните в нейния профил карти. Новото парче на Кейти Пери е с бавен ритъм на фона на синтезатор, наподобяващ диско стила.

В Париж диско топката бе поставена пред прочутото кабаре „Мулен Руж“, в Ню Йорк – в "Маккарън парк", в хипстърския квартал "Уилямсбърг", а в Токио - в универсален магазин, който се смята за епицентър на "тийнибопър" културата в Япония (най-често обхващаща тийнейджърки между 10-14 години, които са обсебени от поп музиката и модата, отличават се с особено инфантилно държание и снобизъм и носят скъпи и силно разголени дрехи.

;
Свали приложението BNТ News
google play badge
Свали приложението BNТ News
app store badge
Топ 24
Най-четени
Резерватът „Червената стена” – със защитен статут гарантиран от ЮНЕСКО
Резерватът „Червената стена” – със защитен статут гарантиран от ЮНЕСКО
Министерството на здравеопазването променя Наредбата за медицинската експертиза
Министерството на здравеопазването променя Наредбата за медицинската експертиза