По-голямата част от сигналите за фалшиви намаления бяха основателни, каза председателят на Комисията за защита на потребителите Димитър Маргаритов след проверките в петък и през уикенда.

Имаме около 30 случаи на изкуствени намаления след Черния петък у нас. Имаше някои случаи на отказ от рекламации на някои търговци и нежелание да се върнат стоки при онлайн магазини, което е незаконно, ще има санкции при такива случаи, добави той.

Димитър Маргаритов, председател на Комисията за защита на потребителите: Активността на потребителите нараства, според нашите данни, но има още какво да се желае, има социални групи, които не искат да се въвличат в процеса ба подаване на жалби. Но колкото повече хора се намесят, толкова ще можем по-активно да се намесваме.

Той коментира новата платформа "Аз - клиентът", която ще има директна връзка с администрацията.

Димитър Маргаритов, председател на Комисията за защита на потребителите: Тя позволява да се комуникира между потребителите, но и между потребителя и търговеца. Ние се присъединихме към тази инициатива, за да можем да оправдаем доверието на тези, които са реагирали при некоректно поведение от страна на търговеца.

Започват и проверки на зимните курорти, ще се проверяват съоръжение, цени в хотелските обекти и в ресторантите, каза още Маргаритов. Проверките стартират през декември.

Черен петък: Пълни ли са софийските магазини?

Черен петък: Пълни ли са софийските магазини?

В София няма хора, прекарали цяла нощ пред магазините, но се усеща, че има повече хора от обичайното, предаде репортерът на БНТ Цветелина Катанска. За...

Черен петък по български: КЗП ще проверява дали намаленията са реални

Черен петък по български: КЗП ще проверява дали намаленията са реални

В навечерието на Черния петък - десетки сигнали за изкуствено завишени цени. Оказва се, че в някои случаи пазаруването утре може да ни излезе много по...