Повече от час близо 6300 клиенти на ЧЕЗ в столичния квартал "Овча купел" останаха без ток. Причината - несъобразени изкопни работи от страна на фирма, при които е прекъснат 20-киловолтов кабел, съобщиха от дружеството.

За нанесените имуществени щети се състави констативен протокол на извършителя.

„Строително-ремонтните дейности са в разгара си през летния сезон, но фирмите трябва отговорно да спазват процедурите и да съгласуват своевременно изкопните работи, за да не се смущава комфортът на клиентите и работата на бизнеса в горещите летни дни“, каза Васил Василев, директор „Експлоатация и поддържане“, в ЧЕЗ Разпределение България АД.

Това е втори случай, в който несъгласувани дейности оставят над 6000 софиянци без електрозахранване в рамките на седмица.

Информация за стартиращи изкопни дейности трябва да се подава поне две седмици предварително на телефон 0700 10 010 или на имейл klienti@cez-rp.bg.