Онлайн платформи и рекламисти предлагат собствени правила за поведение срещу дезинформацията в ЕС, съобщи Европейската комисия. Еврокомисарят по цифровизацията Мария Габриел коментира, че това е първата стъпка за справяне с проблема, който заплашва доверието на европейците в демократичните процеси и институции. Тя отбелязва, че правилата предвиждат отчетност за разпространението на политическа реклама и закриване на профили, от които се разпространяват неверни сведения.

Най-големите технологични компании обсъждат как да се справят с фалшивите новини

Най-големите технологични компании обсъждат как да се справят с фалшивите новини

Елитът на технологичните и интернет компании се събира в Сан Франциско. Представители на „Фейсбук“, „Туитър“, „Гугъл“, „Майкрософт,“ „Снапчат“ и други...