Засегнатите туристи от фалита на "Астрал холидейз" ще могат да осъществят планираните си пътувания или да получат обратно платените суми за тях. Това обяви за БНТ Лиляна Арсова от Министерството на туризма. За целта те ще трябва да се обърнат към застрахователната компания "Уника". Експерти обаче смятат, че десетки хотели в страната тепърва предстои да бъдат засегнати от фалита на дружеството.

Няма да останат необезщетени потребителите на "Астрал холидейз", заяви Лиляна Арсова от Министерството на туризма. Тя обясни, че към момента не могат да дадат причина относно фалита на компанията, като заяви, че тепърва предстоят проверки на министерствата. Арсова успокои, че компанията е спазила всички изисквания за обявяване на несъстоятелност, което е в полза на туристите.

Лиляна Арсова заяви, че тази и следващата година са предизвикателство пред страната ни относно туризма, но успокои, че Министерство на туризма работи активно за справяне със ситуацията.

Повече вижте във видеото.

Ангелкова: "Астрал Холидейз" има валидна застраховка, няма риск за клиентите

Ангелкова: "Астрал Холидейз" има валидна застраховка, няма риск за клиентите

"Астрал Холидейз Интернешънъл" АД има валидна застраховка със застрахователната компания "Уника" АД. Лимитът на полицата е 700 хил. лв. и е за срок до...